آرامش جانم

آرامش جانم

روزمرگی های من و دخترم .... ............................................... (بوسه، اولین جرعه از جامی است که خداوند آن را از چشمه ی عشق پر ساخته است.)
آرامش جانم

آرامش جانم

روزمرگی های من و دخترم .... ............................................... (بوسه، اولین جرعه از جامی است که خداوند آن را از چشمه ی عشق پر ساخته است.)

پروردگارا...


هُنَالِکَ دَعَا زَکَرِیَّا رَبَّهُ قَالَ رَبِّ هَبْ لِی مِنْ لَدُنْکَ ذُرِّیَّةً طَیِّبَةً إِنَّکَ سَمِیعُ الدُّعاءِ


آنجا زکریا پروردگارش را ندا داد و گفت : ای پروردگار من ، مرا، ازجانب خود فرزندی پاکیزه عطا کن ، همانا که تو دعا را می شنوی



وَزَکَرِیَّا إِذْ نَادَى رَبَّهُ  رَبِّ لا تَذَرْنِی فَرْداً وَ أَنْتَ خَیْرُ الْوارِثِین


و زکریا را یاد کن ، آنگاه که پروردگارش را ندا داد : ای پروردگار من ،مرا تنها وامگذار و تو بهترین وارثانی

نظرات 12 + ارسال نظر
دخترخوب شنبه 18 شهریور 1396 ساعت 02:09

خب الان هم اینترنت نداری؟

سلام عزیزم... بخشید چند وقته مشکلاتی دارم که واقعا نمیرسم به دوستان سر بزنم
کم لطفی از ماست... شما بزرگواری... دختر بلا چطوره؟

دختر خوب چهارشنبه 18 مرداد 1396 ساعت 18:55

کجایی خانمی نیستی

سلام... اینترنت نداشتم

دختر خوب چهارشنبه 4 اسفند 1395 ساعت 09:00 http://h-loser.blogsky.com

سلام عزیزم...من میخواستم رمزتو داشته باشم...

میام پیشت

مامان ثنا و حسنا سه‌شنبه 16 آذر 1395 ساعت 11:13

درک بچه هم مثل بقیه مسائل هست اگه به مادرش اطمینان داشته باشه راحتتر قبول میکنه و زودتر

مامان ثنا و حسنا سه‌شنبه 16 آذر 1395 ساعت 11:12

مرسی از اومدنت به وبلاگ. راست تا یادم نرفته رمزتو بیزحمت برام بفرست. در مورد مسئله ای هم که گفتی از همون موقع که دو سالش تموم شد و درک مطلبش بالا رفت بیشتر مواقعی که بیرون بودیم اینو بهش یادآوری میکردم

ممنون... قبلا رمز رو بهتون داده بودم... ولی باز هم میام و بهتون رمز رو میدم

شبنم سه‌شنبه 27 مهر 1395 ساعت 13:40

سلام خانمی رمزشو برداشتم

ممنون

شبنم سه‌شنبه 27 مهر 1395 ساعت 00:13

سلام عزیزم تونستی از رمز عبور کنی

نه موفق نشدم

سمیرا دوشنبه 26 مهر 1395 ساعت 16:35 http://cheraghidarofogh.blogsky.com

سلام حوا جون.
آره جدا شدن از همدیگه. البته تو وبلاگم نوشتم که جدا شدن اما رفت و آمد داریم با همدیگه.
فقط زیر یک سقف نمی تونن زندگی کنن با هم وگرنه دوستای خوبین.
عزیزم اگر صلاح دونستی رمزت رو بده مطالبت رو بخونم

چشم برات میفرستم

آوا سه‌شنبه 13 مهر 1395 ساعت 01:53 http://ava-life.blogsky.com

من تو بارداری این آیه رو تو قنوت میخوندم،

دل آرام سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 10:34

دخترتو ببوس.
با اون چشای تیله ای زل زده اون گوشه:)

ممنون گلم

دل آرام چهارشنبه 2 تیر 1395 ساعت 09:44

هشت روز مونده به پریودی تست بارداری جواب میده؟

خیلی کم پیش میاد که با تست خانگی جواب بگیری
ولی آزمایش خون جواب میده که اونم بستگی داره چند روز باشه که باردار شده باشی
بعد از 15 روز بارداری آزمایش خون نشون میده

پریسا یکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت 12:04 http://Pari-v-zendegi.blogsky.com

سلام عزیزم
من اهل کرمانشاه هستم
خدا دخترت و حفظ کنه

سلام... ممنون گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد