آرامش جانم

آرامش جانم

روزمرگی های من و دخترم .... ............................................... (بوسه، اولین جرعه از جامی است که خداوند آن را از چشمه ی عشق پر ساخته است.)
آرامش جانم

آرامش جانم

روزمرگی های من و دخترم .... ............................................... (بوسه، اولین جرعه از جامی است که خداوند آن را از چشمه ی عشق پر ساخته است.)

1000 روزگی

امروز 1000 روزگی دخترمه

هزار روز از خوشبختی تا الان گذشته

چه شیرین و لذت بخش

نظرات 5 + ارسال نظر
سمانه سه‌شنبه 15 خرداد 1397 ساعت 07:15

سلام
نه عزیزم مامان کلاغی اسمش عاطفه اس
اسم پسرشم پارسا بود الان یه دختر نازم داره

باز هم ممنون از لطفتون...
ازش خبر دارین؟ بهش بگو اگر تونست بیاد یه سری به وبلاگم بزنه... خوشحال میشم...
شما وبلاگ دارید خودتون؟

سمانه چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 ساعت 13:49

سلام حوا جان خدا بهت ببخشه دختر نازت رو
من تا خدودی از طرف دوستان از مامان کلاغی (عاطفه) خبر دارم خداروشکر افسردگیش خوب شد و چندماه پیش شنیدم بارداره و بچه دومش تو راه تا الان هم حتما دنیا اومده
تو یه گروهی باهم بودیم لفت داد متاسفانه

سلام... ممنون که اطلاع دادید... ولی مامان کلاغی که اسمش عاطفه نیست؟؟!!!

سوری پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1397 ساعت 06:41 http://dokhtarin.blogfa.com

سلام حواجان ببخشید تلگرام پاک شد من رمزتون ندارم عزیزجان

سلام... میام به وبتون اعلام میکنم

سیمرغ دوشنبه 20 فروردین 1397 ساعت 00:58

سلام عزیزم
سال نو مبارک ببخشید با تاخیر
انشالا سال پر بار و پر برکتی داشته باشی کنار خانواده

سلام گلم... ممنون ... همچنین برای شما

کجایی تو دختر

نسیم شنبه 26 اسفند 1396 ساعت 10:42 http://ghasedakemehr.blogsky.com/

عززززیزم زنده باشه

ممنون سلامت باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد