آرامش جانم

آرامش جانم

روزمرگی های من و دخترم .... ............................................... (بوسه، اولین جرعه از جامی است که خداوند آن را از چشمه ی عشق پر ساخته است.)
آرامش جانم

آرامش جانم

روزمرگی های من و دخترم .... ............................................... (بوسه، اولین جرعه از جامی است که خداوند آن را از چشمه ی عشق پر ساخته است.)

عشق یعنی دخترم...

دختر زیبای من جشن تولدت یک بهانه است که روی هدیه تولدت بنویسم بی‌ نهایت دوستت دارم و به وجودت افتخار می‌کنم عزیزم تولدت مبارت

دختر آسمانی من جهانم با تو شکرانه‌ هایش بیشتر است و تو عاشقانه‌ ترین باور خواب و بیدار منی

نظرات 1 + ارسال نظر
دل آرام شنبه 2 تیر 1397 ساعت 09:49

ای جانم
تولدت مبارک باشه خانم خانما صد ساله و سالم و تندرست باشی زیر سایه ی پدر و مادر

ممنون زنده باشید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد