آرامش جانم

آرامش جانم

روزمرگی های من و دخترم .... ............................................... (بوسه، اولین جرعه از جامی است که خداوند آن را از چشمه ی عشق پر ساخته است.)
آرامش جانم

آرامش جانم

روزمرگی های من و دخترم .... ............................................... (بوسه، اولین جرعه از جامی است که خداوند آن را از چشمه ی عشق پر ساخته است.)

هوای حوا...

دلم گرفته

به وسعت یک دنیا... نه به وسعت یک کهکشهان... نه شاید هم به وسعت تمام کهکشانها

خیلی دلم گرفته...

بغض دارم

دارم خفه میشم...

دلم میخواد برم یه جایی اینقدر داد بزنم اینقدر داد بزنم تا خفه بشم....

دلم میخواد برم یه جایی که هیچ کس نباشه...

بشینم و بلند بلند گریه کنم... اینقدر گریه کنم که کور بشم و نبینم

که کر بشم و نشنوم

این بغض لعنتی داره خفه ام میکنه...

دارم غمباد میگیرم اینقدر جلوی این بغض رو گرفتم...


هرجا فهمیدى که دلت را میشکنن،
بندهاى کفشت را ببند و برو!!
سرت را بالا بگیر،
حواست باشد، دل شکسته خدایى دارد!

....


خیام

ما لُعبَتکانیم و فلک لُعبَت‌باز،

از روی حقیقتی نه از روی مَجاز؛
یک‌چند درین بساط بازی کردیم،
رفتیم به صندوقِ عدم یک‌یک باز

حکیم عمر خیام نیشابوری

مادر تویی پرستار دلم...

مادر ها همه شان پرستارند
پرستارانی بی منت
که اگر نبودند
نسلِ انسانیت منقرض می شد .‌‌‌..
خوب که نگاه کنی همه روز
روزِ پرستار است