آرامش جانم

آرامش جانم

روزمرگی های من و دخترم .... ............................................... (بوسه، اولین جرعه از جامی است که خداوند آن را از چشمه ی عشق پر ساخته است.)
آرامش جانم

آرامش جانم

روزمرگی های من و دخترم .... ............................................... (بوسه، اولین جرعه از جامی است که خداوند آن را از چشمه ی عشق پر ساخته است.)

شاد باشیم...

هر کس که تنها به خودش متکی بوده و تمام آنچه را که مال خود می نامد، مالکیت ثروت درونی خویش باشد، غیرممکن است کاملا شاد نباشد.

سفر..

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

باورها...

انسان ها همیشه بت می سازند.
بعضی ها با سنگ و چوب
عده ای با باورهایشان... اولی ترسناک نیست،
چون با یک تبر در هم می شکند!

ولی دومی بلایی است که
هیچ جامعه ای از آن
مصون نمانده است!

پس بشکن
باورهایی را که از تو
یک زندانی ساخته است

دنیل گلمن...

دو اشتباه مهم که تقریبا همیشه باعث طرد شدن شما از یک گروه می‌شود، این است که سعی کنید خیلی زود رهبری گروه را در دست بگیرید و ثانیا خود را با موقعیت موجود گروه هماهنگ نکنید. این دقیقا همان کاری است که بچه های نامحبوب انجام می‌دهند.

آنها به زور خودشان را داخل جمع می‌کنند، خیلی زود یا با قلدری سعی می‌کنند بازی را عوض کنند، یا عقیده‌ی خودشان را مطرح کنند و یا به سادگی با دیگران مخالفت کنند (تلاش آشکار برای جلب توجه) و شگفت آن که همین اعمال موجب طرد شدن یا مورد بی اعتنایی قرار گرفتن آنها می شود. برعکس بچه‌های محبوب و پرطرفدار، قبل از وارد شدن به گروه، مدتی را به تماشای آنها می‌گذرانند تا در جریان امور قرار گیرند و سپس کارهایی که مورد قبول آنهاست انجام می‌دهند. این بچه‌ها قبل از آن که ابتکار عمل را در دست گیرند و به اعضای گروه فرمان دهند منتظر می‌شوند تا اعتبار لازم را به دست آورند.

آغاز دوست داشتن...

سلام...

روز اول تابستون بخیر و شادی

طولانی ترین روز سال... از این پس روزها شروع میکنن به کوتاه شدن

تابستون همیشه حس خوبی داره... حس تعطیلی حتی اگر سر کار بری... هنوز حس و حال تعطیلات تابستانی دوره ی مدرسه باهامونه...

تابستونه فصل شادی و خنده

بچه ها توی کوچه گرم بازی مثل چند تا پرنده

.

.

.

.

تابستونتون پر انرژی و زیبا