آرامش جانم

آرامش جانم

روزمرگی های من و دخترم .... ............................................... (بوسه، اولین جرعه از جامی است که خداوند آن را از چشمه ی عشق پر ساخته است.)
آرامش جانم

آرامش جانم

روزمرگی های من و دخترم .... ............................................... (بوسه، اولین جرعه از جامی است که خداوند آن را از چشمه ی عشق پر ساخته است.)

چهل سالگی شاید عجیب ترین سن آدمی باشد، زمانی که نه جوانی و نه پیری. با این حال چهل سالگی را دوست دارم، احساس رهایی می کنم زیرا که نه به آنچه در شور جوانی تعصب داشتم، دیگر متعصبم، نه ترس از قضاوت شدن دارم، نه از شکست می ترسم از بیم آن که غرور جوانیم بشکند.

زندگی می کنم، با جرات بیشتری.

انتخاب می کنم، با آزادی بیشتری. 

رها می کنم، با امید بیشتری. 

آینده را می بینم و با حال خوش بهتری در اطرافم سیر می کنم.
چهل سالگی، جوانترین سن میان سالی است، آغاز دوره ای که باید به ثمر نشستن تلاش جوانیت را ببینی. 

یک جمله معروف هست که چهل سالگی یعنی آغاز زندگی…

نظرات 4 + ارسال نظر
مادر بالفعل یکشنبه 27 فروردین 1402 ساعت 23:33

سلام خوبی؟ نمی ترسی؟ من از الان می ترسم از تموم شدن فرصتم
قبلا فکر می کردم به سی نمیرسم اما مدتهاست از سی رد شدمو به چهل نزدیکم

چهل زمان پختگیه... حس متفاوتی نسبت به حسهای دیگه داره... خیلی عوض میشه آدم
در نهایت حس خوبیه

آبگینه شنبه 16 مهر 1401 ساعت 09:34 http://Abginehman.blogfa.com

چهل سالگیتون مبارک
اتفاقا امروز صبح داشتم به تولد بعدیم و چهل سالگیم فکر میکردم

سلام
ممنون عزیزم

Marzi پنج‌شنبه 26 خرداد 1401 ساعت 19:26 http://rozegaremarzi.blogsky.com

تولدت مبارک عزیزم

ممنون دوست خوبم

ماری چهارشنبه 25 خرداد 1401 ساعت 22:10

به نظر من هم چهل سالگی نقطه عطف جالبیه تو زندگی ...

خیلی . بهتر از سی سالگی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد