آرامش جانم

آرامش جانم

روزمرگی های من و دخترم .... ............................................... (بوسه، اولین جرعه از جامی است که خداوند آن را از چشمه ی عشق پر ساخته است.)
آرامش جانم

آرامش جانم

روزمرگی های من و دخترم .... ............................................... (بوسه، اولین جرعه از جامی است که خداوند آن را از چشمه ی عشق پر ساخته است.)

چهار سال زندگی... چهار سال عاشقی

دخترم! چه لطیف است حس آغازی دوباره

و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس…

و چه اندازه عجیب است ؛ روز ابتدای بودن!

و چه اندازه شیرین است امروز…روز میلاد…روز تو!

روزی که من دوباره آغاز شدم!

تولدت مبارک.

ماجرای ما

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

روز تولدم

روز تولدم زمان الهام بخشی است که به من یاد آوری میکند

هر روزم را با شور و عشق زندگی کنم

تولدم مبارک

بارها مشاهده کرده‌ام که برای کسب موفقیت در این جهان، هوشمند در نهان و دیوانه در عیان باید بود.

دقیقاً منم به این مطلب رسیدم...

مادر...

باز هم هشتم خرداد

باز هم دل من...

باز هم یک سال دیگر...

سالها تند و تند و تندتر میگذرند

انگار کورس گذاشتند که سریعتر رد بشن...

مادر یعنی بزرگترین ثروتی که هیچوقت متوجهش نیستیم و وقتی نیست میفهمیم چقدرررر فقیر شدیم!

هیس ... صدای پای خرداد می آید

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.