آرامش جانم

آرامش جانم

روزمرگی های من و دخترم .... ............................................... (بوسه، اولین جرعه از جامی است که خداوند آن را از چشمه ی عشق پر ساخته است.)
آرامش جانم

آرامش جانم

روزمرگی های من و دخترم .... ............................................... (بوسه، اولین جرعه از جامی است که خداوند آن را از چشمه ی عشق پر ساخته است.)

خوش آمدید به خونه ی جدیدمون

خونه ی جدیدمون 

از دست بلاگفا

نظرات 1 + ارسال نظر
صبا یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 15:20 http://atrebeheshti.blogsky.com

سلاااااام حوا جونم
چقدر خوشحال شدم از طریق وب عسل مامان دوباره پیدات کردم.
مادر شدنت مبارک خونه ی مجازی جدید هم مبارک انشاالله توش پر بشه از خاطرات قشنگ گل دخترت
راستی اسمش چیه؟
اگه میشه رمز بهم بده ممنونم دوستم
لینکت کردم به منم سر بزن توی خونه ی مجازی جدیدم

سلام صبا جان
منم خوشحالم دوباره اینجا دیدمتون
این جند وقت اتفاقاتی افتاده که فعلا فرصت نوشتن ندارم
سر فرصت میام و می گم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد