آرامش جانم

آرامش جانم

روزمرگی های من و دخترم .... ............................................... (بوسه، اولین جرعه از جامی است که خداوند آن را از چشمه ی عشق پر ساخته است.)
آرامش جانم

آرامش جانم

روزمرگی های من و دخترم .... ............................................... (بوسه، اولین جرعه از جامی است که خداوند آن را از چشمه ی عشق پر ساخته است.)

دختر گلم به دنیا اومد



دختر گلم به دنیا اومد

در تاریخ 28 خرداد 1394

در ساعت 15:50 بعد از ظهر پنج شنبه مصادف با اول ماه رمضان

در بیمارستان مهر اهواز


دختر نازنینم تا هفت روز به نام عزیزمون دختر پیامبر گرامی مون حضرت فاطمه زهرا (س) به نام فاطمه زهرا نامیده شد و بعد از اون نام اون آرام خانم گذاشته شد.

ان شاء الله که در پناه خدای مهربون و حضرت فاطمه (س) بزرگ بشه و دختر صالح و پرهیزکاری باشه.

الهی آمین.



سر فرصت میام و ادامه ماجراها رو خواهم نوشت.

الان فقط مختص دختر نازنینم هستم.


از همه ی دوستانی که به یادم بودن هم تشکر می کنم.


نظرات 4 + ارسال نظر
عسل مامانی شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 00:46 http://asalemamaniye.blogfa.com/

من شماره موبایلم هست می تونم بهتون بدم ولی عضو شبکه های اجتماعی متاسفانه در حال حاضر نیستم
0913110592
نظرات خصوصی نداره؟؟؟

عسل مامان دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 13:40 http://asalemamaniye.blogfa.com/

سلام عزیزم ازت اصلا خبری ندارم خوبی خوشی
دختر قشنگت چطوره
تو رو خدا بیا یکم ازش برامون عکس بذار یا از خودت خبر بده
دلم خیلی برات تنگ شده

سلام خانومیگلم این روزها تمام وقتمو دخترم پر کرده چشم فرصت کردم می نویسم.روی ماهتون رو می بوسم

عزیزم وبلاگت برام باز نمیشه
جور دیگه ای نمیشه باهات در ارتباط باشم؟

خانوم گل نظرخصوصی نداره
فقط من تایید نمیکنم
شماره ات یک عدد کم داشت

عسل مامان چهارشنبه 17 تیر 1394 ساعت 14:56 http://asalemamaniye.blogfa.com

وای خدای من چقدر خوردنیه چقدر مثل فرشته ها خوابیده چقدر اسم قشنگی داره آرام خانم، خدا همیشه حفظش کنه این کوچولوی خوشگل 20 روزه رو

خودت خوبی ایام بچه داری یه کام هست؟

ممنون گلم. زنده باشی.
خوبم مرسی. بچه داری که خیلی خوبه.
انشاءالله که همه مادر شدن رو تجربه کنن.

صبا دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 15:24 http://atrebeheshti.blogsky.com

وای این گل دخترو ببین ماشاالله هزار ماشاالله چقدر نمکیه
مبارکتون باشه چشم بد ازش دور باشه انشاالله

ممنون گلم. زنده باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد