آرامش جانم

آرامش جانم

روزمرگی های من و دخترم .... ............................................... (بوسه، اولین جرعه از جامی است که خداوند آن را از چشمه ی عشق پر ساخته است.)
آرامش جانم

آرامش جانم

روزمرگی های من و دخترم .... ............................................... (بوسه، اولین جرعه از جامی است که خداوند آن را از چشمه ی عشق پر ساخته است.)

نیمه شعبان...

 

برخیز! که حجّت خدا مى‏آید
رحمت زحریم کبریا مى‏آید
از گلشن عسکرى گذر کن، کامروز
بوى گل نرگس از فضا مى‏آید 

 

  

 

 

میلاد امام مهدی(عج) سفینه نجات و امید حیات، بر عاشقانش مبارک باد. 

نظرات 5 + ارسال نظر
شبنم سه‌شنبه 13 مهر 1395 ساعت 11:12 http://khanvad.blogfa.com

سلام دوست عزیز ممنون سرزدین خدا دختر کوچولو رو برات نگه داره راستی رمز بهم میدی هرکاری کردم نتونستم تو پستهای که رمزدار بودن نظر بزارم اخرش تو پستهای قبلی نظر گذاشتم

سلام... ممنون .... پستهای رمز دار نظرهاشم رمز داره....

میام پیشت

مامان کلاغی پنج‌شنبه 27 خرداد 1395 ساعت 21:41

مبارکش باشه ایشالا
الهی 120 ساله بشه
ایشالا عروسیش

ممنون گلم... زنده باشی.... ان شاء الله عروسی آقا پارسا

marzi یکشنبه 16 خرداد 1395 ساعت 21:32 http://rozegaremarzi.blogsky.com

خصوصی اومد برات؟

بله اومد
از این به بعد خصوصی ها رو توی قسمت تماس با من ارسال کن
بلاگ اسکای پیام خصوصی تعریف نکرده

سیمرغ چهارشنبه 5 خرداد 1395 ساعت 13:36

سلام عزیزم
عیدت مبارک ببخشید با تاخیر بود

سلام .... ممنون.... بر شما هم مبارک

marzi سه‌شنبه 4 خرداد 1395 ساعت 21:40 http://rozegaremarzi.blogsky.com

عیدت مبارک با تاخیر.
ببخشید سفر بودم و گرفتار.

ممنون عید شما هم مبارک....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد