آرامش جانم

آرامش جانم

روزمرگی های من و دخترم .... ............................................... (بوسه، اولین جرعه از جامی است که خداوند آن را از چشمه ی عشق پر ساخته است.)
آرامش جانم

آرامش جانم

روزمرگی های من و دخترم .... ............................................... (بوسه، اولین جرعه از جامی است که خداوند آن را از چشمه ی عشق پر ساخته است.)

روز تولدم

روز تولدم زمان الهام بخشی است که به من یاد آوری میکند

هر روزم را با شور و عشق زندگی کنم

تولدم مبارک

نظرات 3 + ارسال نظر
سمیرا پنج‌شنبه 20 تیر 1398 ساعت 12:03 http://khalvateman66.blogsky.com

سلام حوا جون خوبی؟ رمر نوشته هات رو تغییر دادی؟
اگر می تونی بفرست واسم

سلام گلم... نه عزیزم تغییر ندادم... همونه که قبلا بهت دادم

آدم دوشنبه 27 خرداد 1398 ساعت 08:16

طوری زندگی کن که انگار بهشت روی زمینه

لبخند ماه یکشنبه 26 خرداد 1398 ساعت 12:26 http://Www.labkhandemoon.blogsky.com

سلام
ممنون از حضورت
تولدتم مبارک دوست خردادی من

سلام...
ممنون دوست خوب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد