آرامش جانم

آرامش جانم

روزمرگی های من و دخترم .... ............................................... (بوسه، اولین جرعه از جامی است که خداوند آن را از چشمه ی عشق پر ساخته است.)
آرامش جانم

آرامش جانم

روزمرگی های من و دخترم .... ............................................... (بوسه، اولین جرعه از جامی است که خداوند آن را از چشمه ی عشق پر ساخته است.)

زن بودن معجزه است...

ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﭽﻪ ﺑﻮﺩﻡ؛
ﺑﻪ ﯾﻪ ﮐﺎﺭ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﺧﻨﺪﻡ ﻣﯿﮕﺮﻓﺖ
اینکه ﻣﯿﺸﺴﺖ ﺭﻭﯼ ﺯﻣﯿﻦ، ﺍﺯ ﺭﻭﯼ ﻓﺮﺵ ﺑﺎ ﺍﻧﮕﺸﺘﺎﺵ آﺷﻐﺎﻝﻫﺎ ﺭﻭ ﯾﮑﯽ ﯾﮑﯽ ﺟﻤﻊ ﻣﯿﮑﺮﺩ!
ﺑﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﻣﯿﮕﻔﺘﻢ:
ﭼﻪ ﻣﺎﺩﺭ ﺳﺎﺩﻩﺍﯼ ﺩﺍﺭﻡ!
ﻣﮕﻪ ﻣﺎ ﺟﺎﺭﻭ ﺑﺮﻗﯽ ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ؟
آﺧﻪ ﺍﯾﻦ ﭼﻪ ﮐﺎﺭﯾﻪ ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺑﺎ ﺍﻧﮕﺸﺖ آﺷﻐﺎﻝﻫﺎ ﺭﻭ ﺟﻤﻊ ﻣﯿﮑﻨﻪ؟

ﺗﺎ ﺍﯾﻦ ﮐﻪ ﺑﺰﺭﮒ ﺷﺪﻡ ﻭ ﻏﺮﻕ ﻏﺼﻪﻫﺎﻡ ﺑﻮﺩﻡ ﻭ ﺑﻪ مشکلاﺗﻢ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ،
ﯾﻪ ﻟﺤﻈﻪ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﺍﻭﻣﺪﻡ ﺩﯾﺪﻡ ﮐﻪ ﺩﺳﺖ ﻫﺎﻡ ﭘﺮ ﺍﺯ آﺷﻐﺎﻟﻪ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺭﻭﯼ ﻓﺮﺵ ﺟﻤﻊ ﮐﺮﺩﻡ...اونوقت فهمیدم مادرم آن روزها چقدر غصه داشته

نظرات 4 + ارسال نظر
حوا شنبه 3 اسفند 1398 ساعت 20:44

خیلی قشنگ گقتی

الی جمعه 2 اسفند 1398 ساعت 19:55 http://mamanemicrooei.blogfa.com/

عززززززیزم

ماری جمعه 2 اسفند 1398 ساعت 00:51

مثل بافتنی بافتن من ... هر سال پاییز بساط بافتنیم پهن میشه ، بعضی وقتا هی میبافم و میشکافم و دوباره از نو . قضیه اصلا بافتنش نیست . چون تو نیوکاسل زمستون خیلی سرد نداریم اصلا، ولی حس خوبی بهم میده . حواسم پرتش میشه و فکر نمیکنم . بعضی وقتا چند ساعت شبونه بافتنی میبافم فقط برای اینکه فکر نکنم ...

چه خوبه که خانمها یه کاری دارن انجام بدن که ذهنشون مشغول بشه...
منم گاهی که احساس میکنم دارم به چیزهایی که نمیخوام فکر میکنم یا بافتنی میکنم که با غرغرها همسر مواجه میشم یا خیاطی که عاشقشم..

لبخند ماه پنج‌شنبه 1 اسفند 1398 ساعت 00:01 http://Www.labkhand-moon.blog.ir

من مشکلات و غم و غصه زیاد دارم ولی هیچوقت آشغال فرش جمع نکردم عوضش غر زیاد میزنم

منم همینطور... آشغالها میمونن تا جارو برقی بکشم
غر غروی کی بودی تو

اصلا غر زدن یه چیز دیگه است... غر که میزنی قشنگ تمام چیزهای حال به هم زن درونت میریزه بیرون آدم رفرش (refresh)میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد