آرامش جانم

آرامش جانم

روزمرگی های من و دخترم .... ............................................... (بوسه، اولین جرعه از جامی است که خداوند آن را از چشمه ی عشق پر ساخته است.)
آرامش جانم

آرامش جانم

روزمرگی های من و دخترم .... ............................................... (بوسه، اولین جرعه از جامی است که خداوند آن را از چشمه ی عشق پر ساخته است.)

خنده بر هر درد بی درمان دواست...

چرخ گردون چه بخندد چه
نخندد تو بخند
مشکلی گرسر راه تو
ببندد تو بخند
غصه‌ها فانی وباقی
همه زنجیر بهم
گردلت از ستم و غصه
برنجد توبخند

نظرات 5 + ارسال نظر
ددی سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1399 ساعت 10:59

آرزو کردن چه قدر فرحبخش است، اما وقتی به آرزوی خود رسیدیم، شادی از درون ما رخت برمی بندد.
فردریش نیچه

سهیلا یکشنبه 31 فروردین 1399 ساعت 11:51

ممنونم از راهنماییت

سهیلا یکشنبه 31 فروردین 1399 ساعت 11:17

حوا جان کامنت قبلیه من نصف و نیمه رسیده یا خودتون حذفش کردید؟
از این جهت پرسیدم که ببینم ایا وبلاگ نویسها امکان حذف قسمتی از کامنتهارو دارن یا نه؟خب من خیلی با فضای مجازی وبلاگ نویسی اشنایی ندارم
بازم میگم موفق و سلامت باشید

نمیدونم شما چقدر نوشتید
ولی چیزی که برای من نمایش میده همینقدر هست
کپی میکنم اینجا:
"سلام
نه عزیزم من وبلاگ ندارم
ولی خب همچین گفتی رمز به هرکسی تعلق نمیگیره یه لحظه فک کردم لابد رمز دوم حساب بانکیتو خاستم"

همینقدر بود

در بلاگ اسکای امکان حذف نیست مگر اینکه ناقص بیاد
بعضی بلاگها مثل "بیان"این امکان رو دارند

سهیلا شنبه 30 فروردین 1399 ساعت 15:11

سلام
نه عزیزم من وبلاگ ندارم
ولی خب همچین گفتی رمز به هرکسی تعلق نمیگیره یه لحظه فک کردم لابد رمز دوم حساب بانکیتو خاستم

شما مختار هستید هرجور دوست دارید فکر کنید... به هرحال نمیتونم اعتماد کنم
توی بیو وبلاگ هم ذکر کردم... میتونستید یه نگاه بندازید...

سهیلا چهارشنبه 27 فروردین 1399 ساعت 21:59

سلام حوا جون
من تازه میخام شروع کنم ارشیوتو بخونم ولی خیلی از پستهات رمزداره.اگه مهمون دلت میخاد ادرس بده بیاییم احوالپرسی(رمز بده)

شما وبلاگ ندارید؟
ببخشید که با صراحت میگم... رمز به هرکسی تعلق نمیگیره... چون نمیشناسم شما رو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد